Miránk - Debreceni Országúti és MTB Kerékpáros Klub
Válaszd a mozgást...Mi kerékpározunk!
MENÜ

Köszöntünk a Miránk - DOMKK honlapján!

A biciklizés szeretete hívta életre 2012. szeptember végén klubunkat. Tíz sportot szerető kerekező jóvoltából országúti kerékpár klub alakult Debrecenben. Célunk, hogy tehetséges tagjainknak lehetőséget adjunk, hogy versenyezhessenek. Ezentúl zászlónkra tűztük ki, hogy segítsünk versenyek-, túrák szervezésében, valamint a tehetséggondozzuk a rátermett országútis fiatalokat, akiknek ezzel esélyt adjunk, hogy biciklis közösséghez tartozzanak.

Klubunk folyamatosan fejlődik, ehhez látogass el facebook oldalunkra – www.facebook.com/mirankksc – a részletekről itt (is) érdeklődhetsz.

Bízzunk benne, egyre többen lesznek, akik támogatnak minket, s egyre többen tekerhetünk együtt!

Egyesületünk számlaszáma, ahova szívesen fogadjuk a felajánlásokat:

OTP bank: 11738015-20003555

Adószámunk: 18339198-1-09

Hírek

• Marghitta, Hajdú-Főnix kupa, Tour de Túr, König Trade Balmaz GP és a Tisza Tó

Az elmúlt 2 hónapban 5 versenyen is részt vett csapatunk, s mindenhonnan érmekkel tértünk haza! Összesített mérlegünk 3 arany, 3 ezüst, 3 bronz! Csapatunkból ezenkívűl értékes helyezésekkel is gazdagodott! A versenyeken Vilmányi Tomi, Nagy Gergő, Ónodi Peti, Gém Janó, Kiss Sanyi, Nagy Soma, Gyurkó Laci, Sanna Mirkó, Pótha Józsi képvselte a csapatunkat, s küzdöttek hatalmasat! Így tovább! Érmes helyezések a Versenyek-Eredmények menüpontban. Beszámolók az www.idetekerj.eu  - n olvashatóak.

• 2013 - Évadnyitó - Ezüstérmek!

Dobogóval kezdtük az évadot!

Vilmányi Tamás révén a Hajdú-Bihar Megyei évadnyitó versenyen két ezüstéremmel is gazdagodott csapatunk. Vili a Master 1. kategória mellett az abszolúlt második helyezést is elhozta. A Miránk-DOMKK-t Ónodi Péter és Nagy Gergő képviselte a viadalon, ők a mezőnnyel együtt értek a célba.

Teljes eredménylista és beszámoló:

• A Miránk első aranyérmei!

Vilmányi Tamás a Miránk-DOMKK versenyzője lett az első a Hajdú-Bihar megyei területi évadzárón. Nemcsak a master-1 kategóriában hozta el az újonnan alakult debreceni egyesület az aranyérmet, hanem, Tóth Milán révén U-15-ben is Miránkos kerekes állt a dobogó tetején. A csapat nyert még egy ezüst és egy bronz érmet is U-13-as korosztályban Kovács Balázs és Bíró Benedeknek köszönhetően. Balogh Milán negyedik, Nagy Soma ötödik helyezést ért el az U-15-ben. A debreceni versenyen csaknem 100 kerékpáros mérte össze tudását 10, 40 illetve 80 kilométeren. Érkeztek versenyzők Margittáról (Érmellék), Szegedről, Nyíregyházáról és Hajdúböszörményből is. A legnépesebb mezőny és a legnagyobb küzdelem a felnőttek 80 kilométeres távjában alakult ki. A Miránk KSC három versenyzője vágott neki a távnak, Vilmányi Tamás, Ónodi Péter és Piskóti Péter. A rajt után Piskóti Péter rögtön meglógott a mezőnytől, s a verseny leghosszabb szökésében volt tíz kilométeren át. A csapat ezután is uralni tudta a mezőnyt, visszaverve számos szökési kísérletet lett meg a Debreceni Miránk KSC első felnőtt aranyérme Vilmányi Tamástól.

A 40-km-es távon rajtoltak el az U15-ös versenyzők, köztük a Miránk színekben Nagy Soma, Tóth Milán, Balogh Milán, Puskás Kristóf, és Zékány Nagy Patrik valamint a senior versenyzők, Nagy Kálmán. A rajt után kétszáz méterrel három Miránkos is bukott, kisebb sérüléseket szerezve, ezért sajnos ők nem tudták folytatni a versenyt.

Teljes eredmény lista:

• Versenyen is bemutatkozott a Miránk!

Első versenyükön vettek részt a Debreceni Miránk KSC kerékpárosai. A napokban alakult biciklisklub öt versenyzője, négy kategóriában mászta meg a Bükkszentlászló – Bükkszentkereszt közti 5300 méternyi meredek emelkedőt a IX. Üveghuta kupáért. Bár ezen a versenyen nem sikerült dobogóra állni a csapat tagjainak, a verseny és az utána következő lazítás jó hangulatban telt. Az egynapos kirándulás nemcsak megmérettetés volt, hanem közösségformálás is.

Csapatunk időeredményei:

Vilmányi Tamás (16:39)

Gém János (19:33)

Nagy Soma (20:41)

Ónodi Péter – Piskóti Péter (20:18) – Páros 4.hely

Köszönet a kiváló szervezésért!

További részletek: http://kisgalya.hu/eredmenyek/ix-uveghuta-kupa-2012/

• Már Facebookon is!

Csapatunk hivatalos facebook oldala megtalálható a www.facebook.com/mirankksc oldalon. Várjuk a like-okat!